Framkallningsstrul

Sitter här framför datorn i väntan på att mina 348 bilder ska laddas klart på fujidirekt så jag kan skicka iväg dessa på framkallning. Det blir en hel del bilder under ett år, jag har nämligen inte framkallat på så länge så det blir till att sålla bland mapparna för att få fram de bästa bilderna. Förstår mig inte på uppladdningen heller för efter att ha suttit här i 5 minuter har överföringen inte kommit längre än till bild 1...(?)

Nu plingade det till i mobilen också, Lotta är klar för en liten träff. Tidagre bestämde vi att jag skulle hjälpa henne med packningen och så lär det bli också därmed får jag låta datorn stå på medan jag är iväg så bilderna kommer iväg någon gång.

Såå, mer  hinner jag inte skriva ikväll då hon är här närsomhelst! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0