Innan jobb

Tidigt uppstigning idag som var väldigt jobbig då jag under natten känt mig frusen, näsan har börjat rinna nu också och nysningarna är inte få... så det är väl bara att invänta en förkylning eller något i stil med det. Idag har jag faktiskt lite på schemat till skillnad från helgen (då jag endast jobbade och övrigt tid tog det lugnt för mig själv). Först och främst ska jag bege mig mot jobbet om ca 15 minuter för att jobba fram till 14.00, därefter måste jag i handla nytt schampoo (kerastasé for oily hair, mycket bra!) och ny parfym (antingen blir det den gamla vanliga från britney spears kollektion av parfymer eller en från Paris Hilton. Efter dessa inköp ska jag ta mig mot Makeup-store där jag ska bli sminkad för att lära mig lite grann. Du får en sminkning som ligger på 495kr och får sedan handla produkter för denna summa också, passar bra när sminket börjar ta slut här hemma! Jag räknar dock med att jag kommer överstiga denna summa då jag säkerligen kommer köpa något som de använt under sminkningen. När detta moment är avslutat ska jag träffa Anna för en fika i stan, efterlängtat kan jag säga. Mycket har hänt sen vårt förra möte så vi lär parkera oss länge på fiket och prata sönder varandra, men det gillas fett alltså! Hinner jag sedan så bär det av till friskis också för att gå på mitt första pass denna terminen, skönt!

Under de två kommande veckorna kommer jag ha en liten inneboende Henrik (klasskamrat sen högstadiet och vän) hos mig då han ska gå på intensivkurs för körkortet, jag tror dock inte vi kommer så mycket av varandra förutom på kvällstid då vi båda är iväg på dagarna och sedan kommer jag vara i Simrishamn ytterligare två dagar mitt i veckan, så då får han lägenheten för sig själv!

Jag, Henrik och Sebastian på spexfoto i högstadiet


Anna och jag påväg mot Helsingör med klassen i 3.an


Kommentarer
Postat av: Lotta

Märks det att Sara har fått Lön? ehh JAdå! shopping till tusen ;)

2009-08-31 @ 17:25:01
URL: http://loottas.blogg.se/
Postat av: annapanna

tack för en chill kväll, de va möjs, men förlåt att ja sabbade din premiär av friskis! ;P

2009-09-01 @ 12:36:42
Postat av: Linnea

Det var kul att ses sådär random, du får gärna börja läsa min blogg, då jag läser din lite då och då. :)

2009-09-03 @ 13:42:45
URL: http://valinorri.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0