Tvättdags

Tvättdags var det här! Något mindre "muntert" är att klockan endast står på 07.00 och jag har precis varit nere om med de första två tvättarna. Ytterligare tre stycken runder kvarstår och jag ska vara klar till 10.00, för tillfället känner jag mig iallafall som död fisk. Jag får se denna tidiga tvättid till dess fördel att jag hinner förbereda en del under tiden som att packa inför Simrishamnsresan(Wehooo), städa lite smått och läsa kanske. Tror dock att jag kommer landa i sängen en liten stund igen faktiskt, den ser rätt lockande ut där i hörnan där den står obäddad och bara skriker på mig!

Idag börjar jobbet för mig klockan 13.00 och innan dess, det vill säga efter all min tvättning blir det en powerwalk för min del eftersom att jag igår var opepp till det och bara låg hemma och hade en sån grym äckel-känsel-dag man kan ha ibland. I hope this day will be better...

Nej, nyheterna nu! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0