Soooorry, again!

Ännu en gång har jag lyckats hålla ett alldeles för långt uppehåll här på bloggen och jag kan inte mer än ursäkta mig som så många gåner tidigare... Anledningen till att jag inte skrivit är för att jag inte känt för det samt att jag haft en del för mig på senaste, fast absolut inte så mycket att jag inte skulle hinna uppdatera här så det kan jag egentligen inte skylla på.

Jag har iallafall nyss anlänt till Kristianstad igen efter att ha haft tre dagars ledighet, dagar som jag tillbringat i Simrishamn. Under dessa dagar har jag flitigt träffat Ida, David och Johan vilket medfört filmkväll, mys-utklykt på Österlen, och en dags shopping i Malmö som avslutades med The Sounds konsert på kvällen. Ett bättre avslut finns inte för de är så oooootroligt bra så jag nästan avlider. Dock blev jag och Ida lite frustrerade i folkmassan då vi sjöng för "fulla muggar" och verkligen ville hoppa runder medan människorna runtomkring sig på sin höjd endast vickade lite på fötterna för att hålla takten. Dåligt drag Malmöfolket!

Jag har faktiskt hunnit vara i Simrishamn tre vändor sen förra uppdateringen, den första gången bjöd på en otroligt mysig kväll med grillning i vårhallarna tillsammans med Ida, david och Jens. Därefter bar det av till Strandpaviljongen för att dansa loss och kvälle navslutades sedan med nattdopp i havet. Kvällen därpå blev det  trevlig avskedsfest hos Adam i Vä som ligger utanför Kristianstad :)

Några dagar senare efter denna helg var jag tillbaka i Simrishamn igen och då hamnade jag på Byckarns tillsammans med Ida, David och Johan. En mycket trevlig kväll detta med och precis som förra Simrishamnsbesöket slutade med nakenbad i havet.  Denna gång mycket kallare och som ledde till att jag hamnade i sängen under två tjocka täcken och en filt, fortfarande frysandes. Men det var det värt! Följande morgon som visade sig vara en fredag bjöd på frulle på stan med Ida, David och Johan. För att även hinna med lite familj och släkt under min vistelse i Simrishamn så tog  jag cyklen efter tiden på stan och cyklade tillsammans med lillebror-Axel till mormor och morfar. Mysmys!

För övrigt har det varit jobb på schemat och några Lotta-Myte träffar eftersom de beger sig till Umeå nu på torsdag och efter det vet man inte när vi ses nästa gång... Kommer bli konstigt det där eftersom jag under nästan tre år fått en daglig dos av Lotta då vi både gått i samma klass, tränat tillsammans, umgåtts på fritiden tillsammans samt jobbat itllsammans det senaste året. Snacka om en grym tomhet efter hennes flytt, men det är bara att acceptera och vara glad för deras skull. Det är väl helt enkelt sådant som hör vuxenlivet till...
 
I Måndags blev det iallafall en sista utflykt (inom det närmaste) med dessa två och Karin till Malmö där det bjöds på god mat, mys och konstert med Salem al fakir (dessvärre inte någon av mina favoriter, men orkestern han hade med sig gjorde det hela ganska mäktig iallafall).

Nä, nu bjuder jag på lite bilder och under tiden de laddas upp ska jag äta upp min kokta majskolv - smaskens!

...givetvis fungerar inte uppladdningen av bilder för mig idag, så det får vänta. ciao!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ussch Sara jag kommer ha seperationsångest när jag flyttar, jag kommer sakna dig till tusen min kära vän! Men kom ihåg att vänner har man hela livet så bara för att jag flyttar nu ett par så betyder inte det att jag tycker mindra om dig eller så, tvärtom sötnos! ;)

2009-08-22 @ 17:22:11
URL: http://loottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0