...med gott samvete

Nu kan jag stolt och med ett gott samvete luta mig tillbaka i soffan för jag har nämligen storstädat här hemma, och då menar jag riktigt ordentligt. Nej för jag har både putsat fönsterna (vilket var mer än välbehövt då jag inte vidrört dessa med varken trasa eller medel under de 9 månaderna som jag haft lägenheten), torskat alla väggar samt tillhörande lister på golv, skurat under badkaret, dammat och sedan givetvis dammsugat och skurat golvet, som hör "vardagsstädningen till". Så nu är här sååå fint och jag mår så bra över det, haha! Nu väntar jag bara in att golvet ska torka så att jag kan göra iordning lite käk att mätta magen med, tror bestämt att det blir stekt lax och wookade grönsaker.

Imorgon kväll styr jag och Lotta (och Myte?!) upp myskväll med gott käk och säkerligen blir det en hel del snack och lite massage. Mycket längesen hon och jag hade en massagekväll och snart sticker hon som sagt härifrån så vi får köra snabba repriser på allt vi gillar!

För övrigt idag har jag bara jobbat några timmar och tagit den dagliga powerwalken, härligt!
Ne, nu kurrar magen massor och golvet ser torrt ut så nu beger jag mig ut i köket för att kocka lite, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0