höst och kaffemys

Sitter nu framför datorn med en varm (givetvis) kopp nybrygt kaffe, fryser massor så det kommer väl till pass. Man känner verkligen att hösten är påväg, dels de kyliga mornar och kvällarna, termometern som kryper ner mot 10-15grader, mörka kvällar och den kvava luften har bytts ut mot en frisk och härlig sådan. Hösten brukar vara min favorit faktiskt (iallafall början av den) men just nu känner jag att en extra månad sommar inte suttit helt fel alltså...

Ajja, jag ska snart krypa ner under täcket, fylla på ännu en mugg med kaffe och läsa ett slag. Dagen har flutit på väldigt snabbt med jobb fram till 14.00 för att därefter gå en powerwalk på 1,5tim. Tror bestämt att det blir en promenad till ikväll då jag inte har annat för mig faktiskt och bara ligga här i soffan hela kvällen har jag ingen större lust till. TIden måste ju fördrivas på något sätt...

Imorgon bär det av till Simrishamn igen, sweeeeet. Inga planer på vad som kommer ske vid denna hemvistelse än men det blir säkert lika bra som vanligt. CIAO!

Kommentarer
Postat av: slibbige slem sven

lika bra? ah aaaah AAAAHHHHH BÄTTRE!! ^^ GRaaaaooow!

2009-09-08 @ 22:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0