lalalalala

Sådärja, nu har en sjungande Henrik nyss lämnat lägenheten för att sticka iväg och handla käk, jag själv har hunnit vara nere om och fixat lite med tvätten. Tvätt tid ikväll nämligen. Detta är enda kvällen på de två veckorna Henrik skulle låna min lägenhet (pga. att han tar en intensivkurs till körkortet) som vi ses och då tilldelades Henrik kockandet eftersom jag har annat på schemat. Jag får väl hjälpa honom med hans lilla specialare sen misstänker jag :P För övrigt blir det nog en lugn kväll med kanske en promenad och allmänt snack då vi inte umgåtts sen student-tider och därmed finns det säkerligen en hel del att uppdatera varandra om.

Förövrigt har det inte hänt mycket sen sist vilket bidrar till att jag inte har något mer att kladda ner här idag... CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0