myyyyyshelg och grym träning!

Nu har en nybadad Sara bosatt sig vid datorn med lite kvällskäk, mums! Innan jag kröp ner i badet utövade jag ett gympa-pass på friskis och som jag skrev till Emmie i ett sms så var det "fett-jävla-helvetes-o*ga*m-skönt", och det säger jag utan att överdriva. Efter att ha haft ett uppehåll på cirka ett halvår med den riktiga konditionsträningen så var det verkligen underbart att vara tillbaka igen, jag var på topp efter träningen att jag tog en timmes promenad påvägen hem också. Detta kommer bli en bra höst med mycket träning känner jag på mig, tummen upp, tummen upp! Köpte ett kort som innefattar både gym, gympa ohc spinning så det blir mycket varierat vilket gör att risken för att tröttna är minimal.

Det var en vecka sen jag skrev sist, ganska exakt. Sen dess har jag varit i Simrishamn en vända, över två dagar då jag träffade Emmie (efter vårt långa uppehåll som vi haft var det verkligen skönt att ses igen), Ida och David. Träffarna innefattade Lunchning, kaffebjudning, idoltittande, promenader, studsimattehoppande och allmänt flum.
"Back in Kristianstad var jag i fredags vid lunch tid och fem timmars jobb väntade mig så fort jag stigit av bussen. Fredagskvällen bjöd på ingenting, så jag hamnade i soffan framför teve noch drog mig tidigt till sängen då´väckarklockan (läs mobilen) skulle ringa 06.00 följande morgon. Lördagen bjöd på jobb fram till klockan 16.00 och sedan gled jag in på Coop för att inhandla en massa läckerheten att laga en god middag av, Emmie skulle nämligen komma på besök. Denna lilla flicka stannade hos mig enda tills imorse, så är det när man ska ta igen förlorad tid ;) JAg kan iallafall säga att helgen varit fantastiskt mysig och tiden har gått alldeles för fort. Vi har lagat mycket mat, och jag har kommit på att det faktiskt är lite mysigt och roligt att kocka. Så förhoppningsvis tar jag mig i kragen och mixar med lite matlagning fast jag bor ensam.

Lite bilder från helgen kommer senare ikväll eller imorgon kanske.
Apropå morgondagen så kommer Anna till mig tidigt på morgone noch då bjuder jag på frulle. Ska bli feeeeeeeeeeeeeett ballt att ses igen!

Nä, nu ska jag glo mer intensivt på programmet "svenska hollywoodfruar" som hitentills känns helt pantat, eller brudarna i realityserien vill säga...

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Härligt med lite bloggande igen Sara, och ja börja laga mat människa :P Det är gott, du kan ju spara till dagen efter. Åh träningen, den kommeer jag också i gång med denna vecka, underbart!

2009-09-15 @ 18:49:23
URL: http://loottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0