vända på dygnsrytm, palla?

Moget att jag vaknade för ganska exakt 30 minuter sen efter att ha sovit i tre timmar. Det var liksom tänkt att jag efter mitt sköna bad som jag tog efter jobbet skulle "unna" mig en liten powernap då gårdagens festligheter endast bjöd på 3 timmars sömn, jag var helt enkelt jävligt död efter en intensiv dag grundad på så lite sömn. Nu irriterar ajg mig bara på att hur jag ska lyckas somna relativt tidigt ikväll då jag ska upp vid 07.30 imorgon igen för några jobbtimmar. Nä, nu ska jag inte klaga över detta mer, sovstunden var ju ändå riktigt sköööööööön!

I förra inlägget nämnde jag att ANna skulle komma på besök morgonen efter vilket hon också gjorde, jag bakade scones på morgonen innan hon anlände vid 09.00 och sedan mumsade vi de i oss och pratade samt fixade med byte av bilder från usb. osv fram till ca 13.00 sedan tog vi oss in till stan och det var dags för jobb! Myyyyyyyyysdag!

För övrigt har det inte hänt mycket värt att nämna förutom att träningen rullar på och att det blev festande igår med tre girls från Simrishamn (Ida, Caroline och Lina) samt Anna. En urbra kväll, med mycket trevligheter hemma hos mig först för att sedan hamna på Grands dansgolv och dansa loss. Längesen jag festade senast så det var extra kul alltsammans. TUmmen upp!


Kommentarer
Postat av: Anna

Feeeeeetbra kväll! härligt att shaka i kstad med er! (dig igen!) :D :D

2009-09-21 @ 10:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0